سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دایوان عالی کشور اجاره

دایوان عالی کشور اجاره

دیوان عالی کشور به نفع حمایت از حقوق حریم خصوصی برای افرادی که در سه ماهه اول پرونده های اجاره ماشین به عنوان رانندگان مجاز در قراردادهای اجاره خودرو ذکر نشده است، تکیه می کند.

 

این پرونده شامل رنت ماشین ، که در سال 2014 توسط یک سرباز دولتی پنسیلوانیا کشته شد.

بردار خودرو اجاره ای را از بودجه رانندگی کرد، که تحت نام نامزدش امضا شده است.

از آنجا که برد مجاز به رانندگی وسیله نقلیه نبود، افسر ماشین را جستجو کرد و 49 عدد هروئین پیدا کرد.

دایوان عالی کشور اجاره

دایوان عالی کشور اجاره

شرایط قرارداد اجاره

چندین تن از دادگاه های عالی دادگستری تأیید کردند که در حالی که یک راننده بدون راننده ممکن است شرایط قرارداد اجاره ای را نقض کند، حتی اگر شخص ذکر شده راننده اجازه دهد، لزوما این بدان معنی نیست که پلیس می تواند بدون رانندگی یک وسیله نقلیه اجاره کند.

عدالت سونیا سوتومایور گفت که اجازه دادن به پلیس برای جستجوی وسایل نقلیه اجاره ای با رانندگان بدون راننده، تمام اتومبیل های اجاره ای را بدون توقف احتمالی متوقف می کند.

رئیس دادگستری آقای جان رابرتز جونیور اشاره کرد که اجاره دهندگان مجوز دادن دیگران به رانندگی یک وسیله نقلیه اجاره ای غیرمعمول نیستند.

برخی از قضات همچنین اعلام کردند که تخلفات دیگر قرارداد اجاره ماشین منجر به رانندگی پرونده های قانون اساسی نمی شود.

عدالت آنتونی . کندی استدلال کرد که برد تصمیم گرفت که این فهرست را باقی بگذارد و نامزدی بارد نام او را به توافق برساند و بایر به خودرو متصل نخواهد شد.

بودجه اجاره خودرو

قضات مورد بحث قرار گرفتند که آیا این امر تغییری در بودجه داشته باشد، اگر بودجه حاوی مقرراتی مبنی بر اینکه رانندگان بدون راننده ممکن است توسط نیروهای انتظامی مورد جستجو قرار گیرند.

رابرت ملت اجاره خودرو ، وکیل ، گفت که ممکن است سرباز دارای مجوز بود اگر او بودجه تماس گرفت و این شرکت اجازه به جستجوی وسیله نقلیه.

عدالت استفن جی پیشنهاد کرد که حفاظت از اصلاحات چهارم برای هر راننده بدون راننده باقی می ماند، در صورتی که راننده خودرو را ربود و یا جرم را با رانندگی آن مرتکب نشده است.

دادگاه عالی تعیین کننده زمان بندی حکم نهایی خود در پرونده نیست.